هتل نووتل البرشا

16 اردیبهشت , 1397
معرفی هتل های دبی

هتل نووتل البرشا دبی ، یک هتل ۴ ستاره است که در منطقه البرشا(شیخ زائد) دبی واقع شده و نزدیک به مراکز خرید امارات مال دبی می باشد. این هتل در سال ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ ساخته شده و نوساز هست و با توجه به موقعیتش، بیشتر مناسب سفر های تجاری و کاری می باشد.

اتاق های هتل نووتل البرشا دبی با مبلمان و وسائل مدرن آراسته شده و همه اتاق ها مجهزبه اینترنت وای فای و تلویزیون ال سی دی هستند. سوئیت های این هتل دارای آشپزخانه مجهز هستند طراحی زیبا و منحصر به فرد ،اتاق های مجلل و برخورداری از مبلمان و دکوراسیونی مدرن و نور مناسب ، این هتل را به محیطی آرامش بخش و رویایی تبدیل کرده است و توانسته رضایت گردشگران با سلایق و نیازهای متفاوت تور دبی را کسب نماید.

هتل نووتل دبی شیخ زاید دارای سالن بدن سازی و استخر رو باز و ۵ رستوران بزرگ می باشد. از دیگر مزایای این هتل نزدیکی به ایستگاه مترو است که دسترسی به بازارها و مناطق دیدنی دبی، از جمله دبی مال و ساحل جمیرا و برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی رو بسیار راحت کرده است. از امکانات دیگر هتل نووتل دبی می توان به سالن اجتماعات و بیزینس سنتر اشاره کرد.

فاصله این هتل تا فرودگاه دبی حدود ۲۵ کیلومتر می باشد که مسافران هتل نووتل در روز ترک این هتل ، باید زمان لازم را با توجه به ترافیک بزرگراه شیخ زاید، در نظر بگیرند تا به موقع به فرودگاه برسند.

محیط آرامش بخش و فضای پاکیزه و دنج هتل درکنار کارکنان با اخلاقی که شبانه روز مشغول ارائه خدمات و سرویس دهی به مهمانان هستند وهمچنین بهره مندی از به روز ترین امکانات دلیل انتخاب این هتل توسط گردشگران می باشد.

در ضمن مرکز خرید دبی مال ۸ دقیقه ، فرز دبی و منطقه دیره نیز کمتر از ۱۵ دقیقه ، پیاده تا هتل فاصله دارند . ایستگاه متروی مرکز تجارت جهانی دبی نیز در چند قدمی آن قرار دارد. هتل نووتل دبی همچنین دارای یک کافی شاپ می باشد که در نزدیکی استخر هتل واقع شده و مسافران می توانند از انواع نوشیدنی ها و اسنک های ارائه شده، لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *